בהמתנה אחרי הביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי לפני חמישה ימים ביופסיה בחדר ניתוח ביופסיה בהרדמה מקומית כמו ניתוח עם תפרים הגוש הוצא. נאמר לי שהגוש גבולי ובתוך שבוע תנתן לי תשובה. אחרי שקראתי במידע שיש אצלכם השאלה שלי אולי תמימה ואולי לא לא ניתן לאתר דרך בדיקת דם בגוף עם יש לך סרטן או לא? הרי אחרי שיש עושים כל מיני בדיקות דם לגלות מה רמת נזק.
נאן שלום, במרבית הנשים עם גוש בשד , ניתן להגיע לאבחנה טרם הסרת הגוש בניתוח. הממצאים בבדיקה ידנית ובבדיקות עזר מאפשרים דירוג של " רמת החשד". המושג "גבולי", לא נהיר לי. לא נותר אלא להמתין לתשובה. אכן, קיימות בדיקות דם היכולות לאתר סמנים גידוליים, הם לא יחודיים, לא נעזרים בבדיקות אילו כדי לקבוע אבחנה של סרטן. בברכה,