בלוטת הזקיף והזרקת חומר רדיואקטיבי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על התשובות. לצערי אני קצת אובססיבית בכל מה שקשור לקרינה וגיסתי בתחילת היריון ממש ימים ספורים לאחר שנודע לה שהרתה דהיינו היא בשבוע 5 להיריונה. אינני רוצה לחשוף אותה לסכנה כלשהי, לכן אשאל מתי פגה לגמרי השפעתו של החומר הרדיואקטיבי והגוף חוזר להיות מבחינה זאת נקי לגמרי כמו שהיה לפני הזרקת החומר? האם זה תוך מס' ימים או שבועות לאחר הזרקת החומר? אני רוצה לומר לה מתי היא תוכל לבוא לבקרני ולהיות בטוחה שלא ייגרם לה נזק קל שבקלים. בתודה, מירה.
מירה לאי תשובה שרשמתי לך למטה