שכחתן לרשום פרטי כפי שהבטחתן......
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבטחתן לציין "פרטי " לפני השיחות הבין אישיות בינכן. שכחתן לאחרונה........ שבת שלום
למתלוננת ומשועממת שבת שלום!!!!!!! אני לא יודעת מי את אבל נא להירגע אנחנו לא מתכתבות בינינו ואם מפריע לך השמות שלנו נשנה אותן, ואם משעמם לך נא להתעסק בדברים אחרים. תודה לך ושיהיה לך הרבה בריאות וכוח להתמודד עם דברים באמת חשובים ולא סתם "זינה הלוחמת"
את גם לוחמת וגם לוחמנית......... בריאות טובה לך. לא היתה שופ כוונה לפגוע בך
תתעסקי בעניניך