klimakt-heel
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי רוצה לדעת לגבי התרופה ההומאופתית ששמה klimakt-heel התרופה מטפלת בגלי חום והשאלה שלי האם אפשר לקחת אותה,אני בת 59,ולפני 4 וחצי שנים עברתי כריתת שד,והיום אני סובלת מגלי חום,אז האם יש דרך לטיפול כל שהוא בגלי החום,וכמובן בקשר לתרופה שיש בידי האם אפשר לקחת אותה? יש עוד תרופה שהמליצו לי ששמה "רמיפמין" תרופה טבעית-האם מותר לקחת?האם היא מועילה לטיפול בגלי חום? אודה לתשובות--זה מאד חשוב לי--תודה חיה.
תרופה הומאופטית היא תרופה לכל דבר. אם היא מכילה אסטרוגן סינטטי או צמחי זה עדיין רע עבורינו. מניסיוני גלי החום הללו עוברים תוך כמה חודשים.
חיה שלום, אינני נמכיר את הklimakt-heel. הרמיפמין עשויה מקוהוש שחור לגביו יש דיווחים שאיננו מומלץ. בברכה, נדב