סאדם חוסיין וחיסונים מפניי איומיו.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי לאונקולוגית: כיצד מערכת הבריאות מתכוונת להתמודד אם מתן חיסונים במידת הצורך לציבור מקבלי הכימוטרפייה? האם יש בעייה אם מתן חיסון מסויים למקבל טיפול כימי? אצלנו לשמחתי לא יהיה כבר נושא ההריון גם במקביל [אלא אם כן הוא "ימח-שמו" יחליט להתקיף בשבועיים הקרובים]. דרך אגב כיצד מחסנים נשים שגם נמצאות בטיפול כימוטרפייה וגם בהריון במקביל? אני חושב שזו שאלה בהחלט רלוונטית[מקווה שאני אתעה].
שלום יקירה אני מקוה ששלומך טוב, עד כמה שידוע לי, עד ילידי 79 עדיין חיסנו כך שיתכן ואת מחוסנת ועל תדאגי, תרגישי טוב ותבריאי מהר עליזה
נראה לי שהשאלה במקומה ומעניינת, מאידך לא בריא לך לדאוג ולחשוש. דיה לצרה בשעתה ונראה שיש לנו קצת זמן לפחות מספר שבועות. לידה קלה והרבה בריאות .