שיחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היתי רוצה לשמוע מנשים שעברו שיחזור בשיטת המתלה מהגב האם יש איזושהי פגיעה בתפקוד לטווח הקצר/ארוך של הזרוע ו/או הגב כתוצאה משימוש בשריר מהגב. וכמו כן האם נוצרת איזושהי אי סימטריה בגב אם משתמשים בשריר ועור של צד אחד של הגב. אשמח לשמוע איך האחלמה מניתוח כזה ומה מהירות אחלמת הצלקות על הגב והחזה. תודה למשיבות רלי
רלי היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק לשחזור שד. אני מצרפת לך קישור לפרק זה בתקווה שהמידע בו יעזור לך. כמו כן, אשמח להפנות כל שאלה ספציפית לאחד היועצים של הפורום. להלן הקישור: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=reconstruction.doc בברכה, אנה
כתבתי לך למייל...