האם לזרז ביאופסיה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר, לאחר בדיקת ממוגרפיה זומנה אימי (בת 66) ונמסר לה כי נמצא ממצא הדורש ביאופסיה. נאמר לה כי הביאופסיה אינה דחופה והתור הקרוב ביותר הוא לפחות חודש וחצי מהיום. אולם אין לה מה לדאוג כי הגוש "במצב התחלתי". האם כדאי לזרז את העניינים? אילו מכונים המבצעים ביאופסיות באופן פרטי מומלצים באיזור חיפה? בתודה רבה מאד
הי איתן, אם אתם לחוצים, התקשרו למכון אור בחיפה, מכון פרטי לבדיקות שד שאותו מנהלת ד"ר מושקוביץ, אחת הטובות בתחום והיא גם עושה ביופסיות באופן פרטי. גם שם יש לחץ , אבל ייתכן שימצאו לכם בכל זאת תור בקרוב. המכון נמצא בבית חולים רוטשילד טל: 04-8359721 בהצלחה.
רצוי לאבחן סרטן בזמן. אם תוכל להקדים את הביופסיה - מה טוב. מכון פרטי: אינני יכול להשיב לך במסגרת הפורום