שיחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמה ימים ביקשתי שמישהי תספר לי על ה"חוויה" של שיחזור דרך הגב - ולא ענו לי יש סיבה מיוחדת שלא מתייחסים לשאלה ? האם הכאבים מאוד חזקים ? וכמה זמן החלמה?
אורנה יקרה, עשיתי כריתה ושיחזור מיידי לפני שנה עם מתלה מהגב. כל הסיפור לא נעים אבל בהחלט נסבל. הכינו אותי לגרוע הרבה יותר. הייתי מאושפזת 4 ימים וההתאוששות מידי יום היא משמעותית. ביומיים הראשונים קיבלתי משככי כאבים ואחר כך כבר כמעט ולא נזקקתי להם. היום הראשון הוא קשה יותר, מוגבלים יותר, אך כאמור מיום ליום יש שיפור. לא קל למצוא תנוחה נוחה לשינה בלילה אך גם לזה מתרגלים. בקיצור - לא נעים, אך גם לא נורא. אם את מעוניינת בפרטים נוספים תוכלי לכתוב לי למיי ואשמח לענות לך בהצלחה עינבר