גילוי מוקדם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חיילת. אני מאוד רוצה לעבור בדיקת שד. האם אני צריכה לפנות לצבא או שאני יכולה לפנות למקום אחר שהתהליך יהיה מהיר יותר.
הי חמודה, את נורא צעירה! בדר"כ לא מתחילים מעקב שד בגיל צעיר כזה אלא אם כן יש היסטוריה משפחתית או חשד למשהו. בכל מקרה אף אחד לא יכול למנוע ממך ללכת לרופא!!! גם אם את חיילת, זכותך המלאה ותתעקשי על זה. תבקשי הפניה מהרופא ביחידה לגשת לבדיקת מומחה (כירורג שד) בחר"פ. המון בריאות והמשך יום נפלא........ מירי.ב.
תודה.