גוש קטן וכאב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני מרגישה גוש קטן בגודל אפונה בערך (אפילו פחות) בשד אחד הגוש זז כשאני מזיזה ממקום למקום ובשני השדיים יש לי כאבים (בנגיעה) בפטמה ומסביב לה והרגשת צריבה (בת 38 אחרי 4 לידות רזה מאוד ציצי הכי קטן שאפשר לדמיין שבועיים אחרי מחזור) כמו מה זה נראה? תודה מראש
הי דאגנית, כדי להסיר דאגות וספקות מליבך, תתחילי עם כירורג שד לבדיקה מקצועית הכי ממולץ ותיראי מה יש לרופא לומר, רב המיחושים בדר"כ כלל זה שום כלום. המשך יום טוב, מירי.ב.
שלום לך הכל לא קובע גוש זה גוש ולא חשוב מה גודל השד זה נשמע כמו גוש שפיר אך אסור ללי בכלל להצית את הדמיון עליך ללכת להבדק בלי לחץ ישנם דברים שלא ניתן לבצע באינטורנט וזהו אחד מהם תודה שפנית אלינו בברכה דר זילברמן
שלום לך הכל לא קובע גוש זה גוש ולא חשוב מה גודל השד זה נשמע כמו גוש שפיר אך אסור ללי בכלל להצית את הדמיון עליך ללכת להבדק בלי לחץ ישנם דברים שלא ניתן לבצע באינטורנט וזהו אחד מהם תודה שפנית אלינו בברכה דר זילברמן
כוונתי היתה הגודל לא קובע דר זילברמן
כוונתי היתה הגודל לא קובע דר זילברמן