גושים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לתשובתך לגבי הגושים המציקים לי ברצוני לברר לאיזה רופא עלי לפנות על מנת לבצע את המלצתך לגבי כריתת הרקמות והשיחזור ואילו סיכונים כרוכים בכך אשמח על תשובתך תודה רבה
גל שלום, בדר"כ מתחילים מכירורג הוא זה שמבצע חלק מהניתוח ואח"כ משלים אותו פסטיקאי. את צריכה צוות של כירורג-פלסטיקאי. אם את רוצה המלצות על רופאים תשאלי את הבנות בפורום על מומלצים עפ"י איזור מגורייך אני בטוחה שתקבלי מיגוון. המון בריאות (כי למעשה את בריאה!) ולילה טוב, ולא לפחד....... ביי, מירי.ב.
שלום לך את צריכה לפנות לכירורג פלסטי הוא יהיה זה שיסביר לך גם על האפשריות וגם על הסיבוכים בברכה דר זילברמן