כריתה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום האם מישהי שעברה שיחזור לאחר כריתה מהגב יכולה לכתוב לי איך עבר עליה הניתוח? כאבים חזקים? ועל איזה רופא אתם ממליצים? בתודה מראש
הי אורנה, לא עברתי את מה שאת מתארת, רק כריתה חלקית. לא ממש הבנתי אם את צריכה המלצה על פלסטיקאי או כירורג. בכל אופן יכולה להמליץ לך על כירורג ואדם נפלא ומיקצועי מאוד, מאוד, עושה עבודה כירורגית מופלאה ואסטתית (קיבלתי המון מחמאות על הצלקת שלי מהרופאים והטכנאים בהקרנות). דר' צבי קויפמן מבי"ח מאיר בכפ"ס. טל' בקליניקה שלו בנתניה: 09-8877733. מקווה שעזרתי. לילה טוב שבת שלום ומיליון בריאות. מירי.ב.
למירי שלום רב תודה שהתייחסת לשאלתי - אבל התייחסתי לפלסטיקאי ולרגשות לאחר ניתוח שיחזור. אם זאת אני שמחה להיות איתך בדעה על דר' קויפמן שניתח אןתי גם.