מה לשאול בחו"ד נוספת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גילה היקרה שלום, קצת קשה להתייחס לשאלתך מבלי הפירוט הנחוץ. באתר של עמותת "אחת מתשע" תוכלי למצוא פרק המוקדש לחוות דעת נוספת ולשאלות עליהן חשוב לקבל בעת התייעצות עם הרופא. אני מקווה שמידע זה יעזור לך. להלן הקישורים: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=sheelot.doc קישור לפרק השאלות: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=secondop.doc קישור לפרק חוות דעת נוספת. בברכה, אנה
לגבי גרורה בעצם במצב כנראה סטטי האונקולוג הציע להפסיק טיפול ולראות האם המחלה סטטית או מתפשטת. ואני די פוחדת . נאמר לי עוד שכיוון שהגרורה הופיעה תוך כדי טיפולי כימו' יכל להיות שהטיפול "העיר" אותה, ושאם נפסיק טיפול "היא תחזור לישון" לא ממש הבנתי את ההסבר הזה.