תחליף לטמוקסי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב חליתי לפני כשנה בסרטן שד המוגדר כ dcis ,(הסתיידויות),נותחתי ועברתי הקרנות.מזה כשנה לקחתי טמוקסי,אבל מאוד שמנתי,וגם תפקודי הכבד שלי היו בלתי תקינים.(כמה חודשים לפני המחלה הוצאתי את הרחם,השחלות וכל השאר).הרופא שלי אמר לי חד משמעית להפסיק עם הטמוקסי,ואכן הפסקתי לפני כשבוע.ברצוני לשמוע חוות דעת רפואית נוספת,וכמו כן שמעתי מחברה על תחליף לטמוקסי בשם i3c.האם ידוע על כך?דרך אגב אני בת 58. תודה תהילה
לתהילה אינני מכיר את התרופה שציינת. לגבי תופעות הלוואי וטיפול חליפי לטמוכסיפו עלייך להתייעץ עם האונקולוג המטפל.