מה אחרי הטמוקסי -המון שאלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מסיימת היום 5 שנות טמוקסיפן רוצה לדעת מה נהוג לתת אחרי ואם בכלל הגידול היה שלב 1 ללא גרורות עם 85% קולטנים לאסטורוגן שנתתים קיבלי זולודקס היום אני בת 42 עדין מקבלת מחזור עם נטיה לאוסטרופורוזיס (אמי ז"ל סבלה קשות) מה נהוג לתת עכשיו והאם אמשיך לקבל טיפול הורמונלי האם קופ"ח ממשיכה לממן את התרופות כי במכבי נאמר לי שאני לא חולה פעילה ולכן המימון הופסק (בסה"כ 22 שקלים לדברי הפקידה המאוד חכמה) האם מותר להשתמש באמצעי מניעה (התקן) עם הורמונים? תודה מראש על כל התשובות
לרחלי בנוגע לטיפול מחלת השד את צריכה לדבר עם האונקולוג המטפל. לגבי הנטייה לאוסטאופורוזיס כדאי לבצע בדיקת צפיפות עצם ולטפל לפי התוצאות. מותר לך להשתמש עם התקן מירנה (התקן המשחרר הורון פרוגסטרון לחלל הרחם).