שאלה לד"ר דין עד-אל: שאלת הצלקת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר דין שלום,
לד"ר דין שלום, קיבלתי זריקת Kenalog לצלקת ב 11/8/02. אם זה כן עוזר, אחרי כמה זמן יהיה אפשר לראות תוצאות? אם הזריקה לא עוזרת בפעם הראשונה, מה הסיכוים שהיא תעזור בפעם השנייה? האם צריך להזריק אותה בידיוק אחרי חודש או שכדאי לחכות יותר זמן? בברכה ובתודה, אסתר
לאסתר שלום, תוצאות של הזריקה אפשר לראות לאחר שלושה שבועות בדרך כלל. במידה והתוצאה חיובית נהוג להמשיך בעוד זריקות עד להשגת התוצאה הרצוייה או להתיצבות הצלקת. במידה ואין תגובה נהוג לנסות עוד זריקה אחת, במרווח של כחודש. בהצלחה ד"ר דין עד-אל