שד קשה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחורה בת 21, כשאני נוגעת בשדיי, האחד קשה מאוד אך לא מורגש גוש הוא כמעט חסר תנועה ואי יכולת למעוך אותו, והשני בסדר. לצורך העניין אני בעלת חזה קטן מידה C75 . האם עליי לדאוג? אציין שסבתי חולת סרטן.. בתודה מראש.
שלום מורן, על מנת שלא לדאוג מדוע שלא תלכי לרופא ? מומלץ ללכת לכירורג המתמחה בבדיקות שד, ובכל אחת מקופות החולים יש כאלה. בכל מקרה מומלץ לאמץ את שיגרת הבדיקה העצמית החודשית ובדיקה על ידי כירורג אחת לשנה, ללא קשר להסטוריה משפחתית. כך תכירי היטב את גופך ואת שדייך ותולכי להבחין בכל שינוי במידה והוא מתרחש.