ערכים בדם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאמא שלי יש סרטן שד גרורתי... הערכים בדם תחילה היו 29.5 אחרי מס' חודשים הם ירדו ל- 7 ואז הוחלט לעבור לטיפול מונע טמוקסיפן, לאחר חודשיים הערכים עלו ל- 14 .. אך הרופא היה מאוד מרוצה מהתוצאות של הטיפול, ואחרי חודשיםם זה נשאר סטאטי אותו דבר. לאור הנתונים הנ"ל האם יש חשש לגבי התפשטות המחלה ואיך ניתן לדעת באמת שהיא במצב סטאטי מלבד הערכים? תודה מראש מיה
לקריאה נוספת והעמקה
הערכים של הסמן משמשים אותנו כחלק מהמעקב.בנוסף יש מעקב של בדיקות דם,צלומים ובדיקות אחרות(מפויים,בדיקות על קוליות,טומוגרפיה ממוחשבת וממוגרפיה) שהרופא המטפל מפנה.