טמוקסי עם יין ודברי חלב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למומחים שאלתי כבר לפני מס' חודשים ולא קיבלתי תשובה שסיפקה אותי. התשובה שקיבלתי מרופא-לא זכור לי שמו- היא - " אין לי מושג " הייתי רוצה, לי ולכולן, לדעת אם מותר לשתות יין בתקופת נטילת הטמוקסי - כמובן שלא יחד. לדוגמא-טמוקסי בבוקר וגביע יין בארוחת ערב ? כמו-כן, אם מותר דברי חלב, סמוך לטמוקסי, הרי עם ברזל לא טוב לקחת סמוך לחלב. האם דומה העניין לטמוקסי מקווה שהבהרתי נכון שאלותי תודה מראש לתשובה אירית
עיון באתר הרוקחות http://www.drug.co.il/index1.asp http://www.drug.co.il/bygeneric.asp?gen_id=1356&drugID=5060 אינו מגלה איסור על נטילה בבוקר , וצריכת יין בערב מאידך, לכל קופסה יש עלון לצרכן ואם אין איסור, אז מותר. נסי גם את האתר הבא לגבי מה מותר ומה אסור http://www.astrazeneca-us.com/pi/Nolvadex.pdf