שאלה בנושא לאחר טיפול בטקסול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתאריך 1.3.06 סיימתי טיפולים כימוטרפיים. ולאחר הטיפול בטקסןל הרגליים שלי מאוד נפוחות ואדומות. מה אפשר או ניתן לעשות כדי להקל על המצב.
לקריאה נוספת והעמקה
מניסיוני: רק סבלנות, זה יעבור. מומלץ לא לעשות אמבטיות כי זה רק מחמיר את המצב. תתעודדי מעצם זה שזו הבעייה היחידה כתוצאה מהטקסול. לי היו גם כאבים מאד חזקים בכל הגוף, אך גם זה עבר אחרי מספר שבועות. בינתיים תשתדלי לנוח, להרגע ותקווי לטוב. תרגישי טוב!
לפנינה שלום- אני מקווה שזמן יעשה את שלו. תני לרופא המשפחה לבדוק להיות בטוח שאין זיהום בעור הרגליים שדורש אנטיביאוטיקה. בדרך כלל רק זמן מרפא התופעות לוואי מטקסול. ערב טוב