הסתידויות בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ממטומיה בגלל הסתידויות בשד. תשובת הביופסיה נמצאו תאים אטיפיים. ברצוני לדעת משמעות הדבר. האם מומלץ להוציאם.
שלום לך תשובתי חד משמעית ובלתי מתפשרת להוציאם תןדה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
שלום לך תשובתי חד משמעית ובלתי מתפשרת להוציאם תןדה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
שלום לך תשובתי חד משמעית ובלתי מתפשרת להוציאם תןדה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
שלום לך תשובתי חד משמעית ובלתי מתפשרת להוציאם תןדה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
שלום לך תשובתי חד משמעית ובלתי מתפשרת להוציאם תןדה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן