טיפול ב-TAXOL
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם! לאימי שסובלת מסרטן שד גרורתי הוצע טיפול ב-TAXOL (אחרי 5 טיפולים באדריאמיצין שנכשלו ). השאלה שלי למה TAXOL ולא XELODA ? מה הבדל בין שתי התרופות ומה השיקולים לתת תרופה הזאת ולא אחרת. אני חושדת שהרופא רוצה לחסוך כסף לקופת חולים. אודה מאוד על התשובה. תודה רבה.
ילנה היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדשים פרקים לשתי התרופות. אני מצרפת לך קישורים לפרקים אלו בהם תוכלי למצוא מידע רב לגבי שני הטיפולים. באם תרצי התייחסות אישית של רופא אנא פרטי לנו את המצב הרפואי של אמך ואשמח להפנות את השאלה ליועץ רפואי. http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=taxol.doc http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=xeloda.doc בברכה, אנה