שאלה לפרופ' כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני כחודש לאחר ניתוח להוצאת שחלות. הניתוח עבר בסדר והכל תקין. אבל, אני מרגישה מדי פעם תחושה או כאב עדין במקום שהיו השחלות, ממש כמו כאבי ביוץ. כמו כן, התכווצויות קלות של הרחם, כמו בעת מחזור. ממה זה נובע? לגבי השחלות - האם זה כמו כאבי פנטום שיעברו? לגבי הרחם שלא הוצא - מה גורם לו להמשיך ול"אותת" שהוא קיים? הרי אין שחלות שיגרמו לו לשינויים. אני לוקחת טמוקסיפן, יש קשר? תודה
לאפרת יתכן שהכאבים שאת חשה הם אכן כאבי "פנטום". הכאב ברחם אינו מדוייק מאחר ואיננו יכולים לדעת באיזה איבר יש כאבים. אנו יכולים רק לחוש לחוש כאב בבבטן תחתונה אך איננו יכולים לדעת שזה ברחם או באיבר אחר באיזור.