נפיחות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנתיים עברתי ניתוח הגדלת חזה , הכל עבר בסדר רק שלאחרונה גיליתי שמתחת לשד ממש בכפל נפוח וכואב לי ואם ממששים אז זה כמו גוש או משהו מעובה, שאלתי היא האם במיקום זה יש מקום לחשש והאם זה קשור לניתוח? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הגדלת חזה ושיתלי סיליקון אינם גורמים לסרטן השד-זאת על פי עבודות רבות שפורסמו עד היום. עיבוי או גוש בכפל התת שדי לאחר הגדלה יכול להיות השתל עצמו, צלקת הניתוח, עיבוי פנימי סביב השתל או ריקמת שד. כמובן שיש להתיחס לכל ממצא חריג בשד ולפנות לרופא מומחה ולבצע בדיקות עזר כמו אולטראסאונד וממוגרפיה .