יש הצעה של מזוז לדחות את ההכרעה על התרופות שיכנסו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש דרישה של היועץ המשפטי מזוז לדחות את ההכרעה על התרופות שתכנסנה לסל עד אחרי הבחירות........ ועדת הסל היתה צריכה לסיים את עבודתה מחר. זו אטימות אדירה. איך העמותה יכולה להאבק ברוע הגזירה???? בג"ץ??? למזוז זה לא נראה דחוף להציל חיים לאנשים . עצוב
גם אני קראתי ההודעה על דחיית החלטות הסל והזדעזתי....... איך צתכוונת האגודה לפעול??
אולי כדאי גם לנו , להביע את דעתנו ו"להפציץ" את משרדו של מר מזוז במכתבים שמסבירים לו שסרטן זה לא מחלה שניתן לדוחת את הטיפול בה