גושים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 14 ואני מרגישה 2 גגוש בכל שד גדול עכשיו אני לא יודעת אם זה נורמאלי או שזה לא אשמח לקבל תשובה
התכוונתי גוש גדול בכל שד
יעל היקרה שלום, לפי דעת מומחים הסיכוי לסרטן שד בגילך הוא נמוך ביותר. יחד עם זאת, אני ממליצה לך לגשת לכירורג שד על מנת להסיר דאגה מליבך. כירורג שד הוא הרופא המוסמך לבדיקת שד. מצ"ב פרק המוקדש לשד מאתר של עמותת "אחת מתשע". בפרק זה תוכלי לקרוא על המבנה של השד. http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=about.doc בברכה, אנה