גושים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 40 עברתי ממוגרפיה ואולטרסאוד ואיני מביחנה מה זה אומר גוש בגבבולות חדיםוגוש עם מרכז אקוגני אשמח אם תשיבי לי מהר תודה
שלום לך בדכ תשובה כזו מלמד על ממצאים שפירים האם נבדק גם על ידי רופא כירורג ? אם לא מוטב שתשלחי גם להבדק ידנית ותשאירי את ההחלטה של המשך בירור הממצאים לידי הרופא כירורג השד הבודק תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
במידה והגושים שפירים אולם הם צציקים מאחר יש הרבה גושים מה ניתן לעשות???? והאם רק ניתוח פלסטי יכול להיות הפיתרון??????????