הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 24 סיימתי את הטיפול הכימותרפי השישי האחרון מסוג קאף בתאריך 2/03/06 והתחלתי את ההקרנות מיד ביום שני שאחרי כלומר בתאריך 06/03 האם זה בסדר? יש לציין שאני אחרי ניתוח לאפקטומי, שנעשה באוקטובר, הבלוטות נקיות, והר טו שלילי. בנוסף רציתי לשאול מדוע בנוסף לכימו אני עושה גם הקרנות כביכול למניעה?
צעירה יקרה שלום, שלחתי את שאלתך לאחד היועצים בפורום זה. אני מצרפת לך קישור לפרק המוקדש להקרנות הלקוח מהאתר של עמותת "אחת מתשע" בתקווה שהמידע בו יענה לך על השאלות הקשורות לטיפולים אלו. http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=radiation.doc בנוסף לכך, ראי את תשובתו של ד"ר זילברמן לגבי טיפולי קרינה בעמוד זה. לילה טוב, אנה