בדיקת CT
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חמש שנים עברתי ניתוח לכריתה חלקית בשד, ללא בלוטות נגועות בכלל, ומאז מטופלת בטמקוסיפן. לאחר הניתוח עברתי טיפול קרינתי ללא כימותרפיה. כחלק מהמעקב נשלחתי לבדיקת CT ובדיקת ממוגרפיה. תוצאות הממוגרפיה תקינות. אך בבדיקת ה- CT - נרשם כי: 1. ממצא בצפיפות רקמה רכה בקוטר 15 מ"מ באספקט הלטראלי של השד השמאלי 2. גרנולומה מסויידת זעירה בפסגת הריאה מימין 3. קשרית תת פלוירלית זעירה בהקף האונה העליונה מימין 4. הסתידות זעירה באונה הימנית של הכבד אם בממוגרפיה הכל תקין האם יש מקום לחשש מסעיף מס' 1?
שלום לך חשש/ לא אך הממצא מצריך בירור ה אותו ניתן לבצע עי US שדיים וMRI זוהי המלצתי החמה תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
שלום לך חשש/ לא אך הממצא מצריך בירור ה אותו ניתן לבצע עי US שדיים וMRI זוהי המלצתי החמה תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן