טיפולים נסיוניים לסרטן שד גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי בת 72, מזה כשלש שנים חולה בסרטן שד, בשנתיים האחרונות גרורתי. עד כה קיבלה - CAF+taxol; טמוקסיפן תקופה קצרה; נוולבין כ-10 חודשים; פמרה, ארמידיקס וקסלודה לא השפיעו. מהו הטיפול המומלץ הבא? האם קיימים טיפולים נסיוניים בארץ או בחו"ל שמתאימים למצבה? תודה רבה
בשאלתך לא ציינת מקום הגרורות ולא מצב הקולטנים. במידה והיתה מגיבה לטפול הורמונלי היתי מציע AROMASIN OR FASLODEX נראה לי שלא הגיבה לטפולים הורמונליים לכן היתי מציע לשקול TAXOTERE
דורית היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק לנושא של ניסויים קליניים. להלן הקישור לפרק זה: http://www.onein9.org.il/files/clinical.doc כמו כן,באתר האגודה למלחמה בסרטן, תחת הכותרת "מאגר מחקרים קליניים" ( www.cancer.org.il ) ניתן לאתר ניסויים קליניים אליהם אפשר להצטרף בישראל, על פי סוגי הסרטן השונים. בברכה, אנה