שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השאלה שלי לא כל כך שייכת אבל לא ידעתי באיזה פורום לשאלו אותה. כבר כמה שנים שיש לי על הפטמות כמו שחורים שיש בפנים אני מוציאה והם חוזרים( מתמלאים) הם בנקודות קבועות ממש כמו "חצקון" אני לוחצת , יוצא משהו לבן וחוזר חלילה. שאלתי האם זה נורמאלי? מה זה בכלל? ואם זה בסדר שאני מוציאה אותם... תודה
הי טליה, אני באמת לא יודעת אם השאלה שלך מתאימה לפורום סרטן השד. בכל מקרה "השחורים" שאת מתארת הם כנראה הפרשה של בלוטות החלב כמו בחצ'קונים רגילים. אני לא רופאה אך מכל הלב ממליצה לך להתייעץ ברופא עור, אני משוכנעת שהוא ימצא את הפתרון. בהצלחה ... מירי.ב.
טליה היקרה שלום, אני מסכימה עם מירי, עלייך לגשת לרופא עור ולקבל את חוות דעתו. בברכה, אנה