תערוכה בבלינסון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, הייתי היום בביה"ח בלינסון, בלובי של הבנין החדש, נפתחה היום תערוכה של עבודות אמנות שעשו נשים חולות או שהיו חולות בסרטן שד. התערוכה לא גדולה אבל מאד מרשימה. הכי הרשימה אותי יצירתה של מירי פלמון. מדובר בסדרה של ארבעה ציורים שמתארים את ההתמודדות שלה עם המחלה ואת הכריתה והשיחזור שהיא עברה. מי מכן שמגיעה לשם, שווה לעצור לרגע התערוכה מוצגת, אם אני זוכרת נכון עד סוף השבוע. חוץ מזה, אני מקווה שכולכן בסדר. רק בריאות, תמר
התערוכה כבר לא בבילינסון. מישהו יודע היכן היא תוצג?