לזינה המלכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא נכנסתי לכאן כבר כמה ימים לכן לא כתבתי קודם. ברכות מעומק החזה על תוצאות הבדיקה. חשבתי על כך לא אחת השבוע בחיוך גדול. בעניין אחר- אל תתבאסי אבל התחלתי כבר לקבל יעוץ תזונתי מצויין שהחל מוכיח את עצמו. חוץ מזה עוד מעט אפרד מכמה מאות גרמים רציניים שאשלח לפתולוגיה בהדסה. את גם יפה אבל גם מתמהמהת. מזמינה אותך ביום א' הקרוב להצטרף לבית המקסים ברחוב גורדון. שלך, יעלה
בובה בוקר טוב!!!!!!!!!! שלא תחשבי גם אני התחלתי אומנם רק אתמול אבל אני ביפנים , אנחנו צריכות לדבר על צעידות עכשיו. בובה והקילוגרמים לפטולוגיה לא ניחשבים. אוהבת אותך . בובה מאותו יום שקיבלתי תשובה , אומנם אני הולכת לישון מאוחר אבל ישנה יחסית טוב לאומת התקופה האחרונה. מה קורה עם הדס? להשתמע לא להעלם שלך "זינה המהממת והלוחמת"