למירי .ב.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יאווו את הכי חמודה שיש@%$^ ואהבתי איך שפעם דיברת בתור אישה ופעם בתור אמא ואני מסכימה איתך מילה במילה בלי להתווכח בכלל מזל יש לילדים שלך שיש להם אמא שכזאת ולא כי סיפרת כל מה שעשית להם וכמה את קולית כמו שאמרת אלא כי את יודעת להקשיב להבין ולייעץ.. אני זזתי מפה לבנתיים.. יום רביעי הבא בע"ה.. בדיקה בכפר סבא תאחלי לי הצלחה?! אני אעדכן אותך בכל תודה על התמיכההההה:] בתאל
מתוקה שלי! מיליונים של בהצלחה ותהיה כזאת. אני שמחה שהתחברת אלי, אם יש לך עוד שאלות אז חופשי. בינתיים סופ"ש נעים ותעשי חיים. ביי, מירי.ב.
בתאל חמודה!!!!!!!!!!! ב ה צ ל ח ה אנחנו פה איתך, ותקשיבי למירי היא פשוט 10 בכל מובן המילה. בריאות וכוח והצלחה "זינה הלוחמת"