רייקי - משהי מאמין בזה ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי חולת סרטן שד עם גרורות לעצמות מאוד מאוד כואב לה, היום אני לוקחת אותה לעשות רייקי, משהי יכולה לתת לי חוות דעת האם זה יכול לעזור לה בכאבים? בריפוי? הקלה? אני לא מכירה כלל את התחום אך מאוד נואשת וחסרת אונים, רוצה מאוד לעזור לה ומוכנה להכיר נושאים ותחומים נוספים שלא ברפואה הקובנציונלית. הנכון הדבר?
המעט שניסיתי הקל עלי מאד. כיוון שבן-זוגי מאד סקפטי, שוחחתי על כך ארוכות עם רופאים שונים. רייקי אינני מרפא, אך באופן לא ברור גם הרופאים שדיברתי איתם התרשמו שהוא מקל על כאבים. יש גם מטפלים משלבים שעושים רייקי ועוד דברים נעימים אחרים לגוף- זה מרגיע ונעים ולכן נדרש ולטעמי מומלץ בתקופות קשות. אותי הזהירו מפני רפלקסולוגיה בזמן טיפולים כימיים ומפני נטילת תרופות/ כדורים טבעיים שונים מבלי להיוועץ עם האונקולוג/ית המטפל/ת ולקבל את אישורה. גם לך כדי להרגע בתקופה זו אני ממליצה על איזה עיסוי או רייקי- גם מי שתומך צריך לנוח לפעמים. בהצלחה יעלה.
חן חן