לזינה - פרטי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי נינגה איפה את היום? איך היה בהקרנות? תעדכני אותנו מה קורה איתך. ביי אני
הי חמודה! אני פה, שמעתי שהתקשרת היום אבל היה לנו ביקור בבית הספר היום היה מזה כיף אבל גם מעייף. אני גם לך יש רגישיות כבר באזור ההקרנות? לי יש רגישות וממש לא נעים לי ודי כואב, לא משהו לא ניסבל אבל יש אי נוחות, מה כן אני היום חסרת סבלנות לחלוטין, מאוד עצבנית וחסרת מנוחה וכמובן שאת כל העצבים אני הוצאתי על בעלי (אני די מרחמת עליו היום). אין לי סבלנות לשום דבר. אני מאוד מקווה לקום חדשה מחר. טוב נדבר בהקדם , אני כשאת מתקשרת תתקשרי בסביבות 12.15 אז כבר הקטנים ישנים ואני רק ב 12.50 יוצאת להביא את הקטנציק מהגן וזו השעה הכי טובה לדבר בלי שיפריעו וינדנדו לנו, אז נשתמע בהקדם, ו.... אופטימיוט זה מאחורינו לא יכול להיות משהו אחר. אוהבת ושולחת חיבוקים "זינה הלוחמת"