תודה לכולן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב לכל הנשים, קמתי בבוקר וקראתי את כל התשובות היה מאד מעודד, מסתבר שאין כל ברירה אלא לקפוץ למים הקרים ומה שיהיה יהיה, עוד אין לי תוכנית כמה טיפולים עלי לקבל בעוד שבוע אדע יותר ואז אוכל גם לעדכן אתכן. בקשר לטלפן למירי אעשה זאת לאחר שאדע יותר פרטים לגבי הטיפול, בינתיים אני מתגברת על הכאבים ומקווה שבעוד יומיים יוציאו לי את המנקזים והסיכות. תודה לכולן ויום נעים ורק טוב. בטי
לבטי היקרה, מחכה לטלפון שלך ברגע שתירצי... ביי, מירי.ב.