המשך (התפתחות סרטן השד)
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה על התשובה, אך בהמשך לשאלתי הקודמת: (אני חיילת בת 20. גילו אצלי בשד ימין גידול שפיר בקוטר של 1.5 סנטימטר. בנוסף, אחות של סבתי נפטרה בגיל מבוגר מסרטן השד. האם קיים אצלי סיכון גבוה לחלות בסרטן השד בעתיד ?) הנתונים שנמסרו לי היו שגויים. הגיל של אחות סבתי שנפטרה היה 50 והיא גילתה זאת בגיל 40. האם יש לי יותר ממה לפחד ?
אין לך ממה לפחד. גידול שפיר לא מנבא גידול ממאיר בעתיד..... ממליצנ לך להיות בביקורת כירורג שד החל מגיל 25 אחת לשנה ותשכחי מכל העניין. החיים יפים. תחיי אותם ותשימי בצד את החרדות.