סיכוי להתפתחות סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חיילת בת 20. גילו אצלי בשד ימין גידול שפיר בקוטר של 1.5 סנטימטר. בנוסף, אחות של סבתי נפטרה בגיל מבוגר מסרטן השד. האם קיים אצלי סיכון גבוה לחלות בסרטן השד בעתיד ?
שלום, אני חיילת בת 20. גילו אצלי בשד ימין גידול שפיר בקוטר של 1.5 סנטימטר. בנוסף, אחות של סבתי נפטרה בגיל מבוגר מסרטן השד. האם קיים אצלי סיכון גבוה לחלות בסרטן השד בעתיד ?
סרטן שד בגיל מבוגר (מעל 70) הוא לא אינדיקציה לתורשה או גנטיקה
קיים סיכוי וכדי להבין אותו אני ממליצה לך לקרוא קצת על סרטן וגנטיקה ועל סרטן שד בכלל. וכמובן, להבין ולבצע מעקב צמוד כנדרש. מתוך מה שכתבת כאן קשה לדעתי להבין מה סיכוייך אבל אונקולג/ית טוב/ה יוכלו להסביר לך מה הרפואה יודעת היום. כמו כן כדאי לא להישאר שאננים, לעקוב אחרי הגוש ובכל מקרה תמיד לשמוע דעה של יותר מרופא אחד. בהצלחה יעלה