סטרואידים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לרופא: אני עם סרטן שד גרורתי בעצמות כתוצאה מגרורה נוספת שהתגלתה בכבד שונה הטיפול ואני מקבלת סיספלטין ונבלבין בשילוב דקסמיטזון בימים האחרונים התנפחה לי הבטן עד כדי קשיי נשימה ברצוני לדעת האם זה כתוצאה מהדקסמיטזון או יש לחשוש ממשהו אחר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מאמינה- לפעמים סטרוידים גורמים לנפיחות בבטן אבל יש סיבות אחרות שיכול להיות נפיחות בבטן לכן חשוב שהאונקולוג או רופא משפחה שלך בודק אותך. לפעמים יכול להיות הצטרבות של נוזלים בבטן וניקוז הנוזלים יכול להקל בהרבה על האי נוחות. ערב טוב