פרטי אני מירי תמר ו....
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות יקרות מה קורה????? אני בסדר גמור עד עכשיו, אני לא ישנה בלילות וזה מתריד את בעלי מאוד, אבל אמרתי לו שהשאלות כל הזמן "מה קורה לך?" עוד יותר מעצבנות, אני מאוד מקווה לחזור לישון נורמלי כי ברגיל אני מאוד אוהבת לישון. חוץ מזה ההקרנות עוברות קלך יחסית פרט לטירטור של הנביעות אבל ככה באמת בסדר. מה קורה איתכן? מירי איך את מרגישה היום? אני מקווה שיותר טוב ותצאו לחגוג.. אני איך אצלך ההקרנות? אני מקווה שקל יחסית. אוהבת אתכן "זינה הלוחמת"
הי זינה, מהיום אני מירי.ב. כי יש מירי נוספת בפורום שזאת לא אני. היום אני ממש בסדר, התעוררתי עם המון מרץ והייתי כל היום בחוץ. הערב יצאנו לחגוג והיינו במסעדה מעולה ברעננה "לה-טוסקנה" ממולץ! כפי שאת יודעת גם אני לא ממש ישנה וגם את בעלי זה מאוד מטריד אני מקווה שזה יעבור במהרה, אני חושבת שזה בגלל השינויים ההורמונליים שהגוף עובר עקב הכימותרפיה. אני מתכוונת להעלות את השאלה באתר לראות אם גם לאחרות זה קורה/קרה. מצטערת שלא התקשרתי ביומיים האחרונים, אשתדל לדבר איתך מחר. ביי בינתיים ולילה טוב, מירי