לצילי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי צילי ערב טוב! איך עבר יומך הראשון בהקרנות? אשמח לעידכון "זינה הלוחמת"
תודה על העניין ... עבר בקלות , תודה , אבל ארוך מאוד ... הייתי כמעט 3/4 שעה בפנים ...הבנתי שזה בגלל הצילומים .... אני מקבלת הקרנות לכל בית החזה ( כי היה לי בשני הצדדים ובבלוטות בשני הצדדים , ונשאר לי בבלוטות ... ) בכל מקרה היום יהיה שוב ארוך , אבל בשבוע הבא אני מקווה שיתקצר... כי די התיש אותי לשכב עם הידיים למעלה ככ הרבה זמן.. ( הידיים שלי עוד מתרגלות לטווח התנועה המקורי שלהן ... ) איך אצלך ? עדיין עובר בקלות ? אגב , את מורחת משהו אחרי ? צילי
הי צילי !! אצלי זה עובר די מהר, מהרגע שקוראים לי עד שאני יוצאת זה 10 דקות. היום אני לא מגיעה להקרנות המעיץ הולך לטיפול, אבל ביום ראשון אני חוזרת לשם. צילי כמה זמן את צריכה לעשות את ההקרנות? אני מקווה בשבילך שזה יהיה יותר מהר בפעמים הבאות. הרבה בריאות ,זינה הלוחמת"