השמנה בעקבות תמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבקש לדעת מה עושים, במשך שנה עליתי בעקבות התמוקסיפן 7 ק"ג יש למישהו לייעץ לי כל הזמן אני רעבה זה נורא אף פעם לא היה לי משקל כזה
מ.ח. שלום אני עליתי 20 ק"ג התשובה היחידה (בישבילי) היא ש- הגעתי עכשיו לדיטנית הראשית של המחוז שלי, ונכון לעכשיו כבר הורדתי 5 ק"ג. בדיטה של אכילה נכונה ובריאה תבקשי הפניה מהאונקולוגית שלך ותוסיפי מכתב מרופאה ותתעקשי להגיע לדיטנית שמתמחה במחלות קשות.. טלי
שלום לך, נשים רבות כתבו בפורום זה על עליה במשקל בעקבות נטילת טמוקסיפן. כפי שציינה בפנייך טלי, ההמלצה היא לגשת לתזונאית על מנת להרכיב תפריט מאוזן שיתאים לך באופן אישי. בברכה, אנה