mri תור בעוד חודש - מה עושים?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כירורג קבע שיש לנתח אותי תוך שבועיים ושלח מכתב להדסה לצילום MRI - הדסה מצידם קבעו לי תור רק באפריל --- מה עושים ? גם ביתר המכונים אין תור בשבוע הקרוב ויותר מזה התברר שגם לנתח את הממצאים של MRI , לוקח לקרדיולוג כשבוע. אניממש חסרת אונים !
ממליצים ל MRI רק בהסדה עין כרם (האכי טוב ) בארץ, היתי ממליה לך לדבר עם פניות הציבור בהצלחה
רונה היקרה שלום, אני מציעה לך לפנות לעו"ד רקפת אנוך - סמנכ"לית העמותה. עו"ד אנוך היא רכזת שמירה והגנה על זכויות החולה, ועושה כמיטב יכולתה לעזור בנושאים אלו. אנו נשמח אם תיפני אליה בטלפון 03-6021717 שלוחה 201 . בברכה, אנה