לאני ומירי...
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
http://forums.nrg.co.il/index.php?show=16902 להל"ן קישור בנושא הקרנות מפורום מעריב אני מקווה שתצלחו לפתוח כי אני לא כל כך טובה במחשבים וכל הקשור אבל במידה ולא תצליחו תכנסו לפורום של מעריב. אוהבת אתכן הרבה בריאות. "זינה הלוחמת" http://forums.nrg.co.il/index.php?show=16902
היי זינה תודה רבה על הקישור . מה שלומך ככה? שמעת ממירי? טוב שיהיה לנו בהצלחה ביום שני. ביי אני
שלא תחשבו ששכחתי אתכן!!!! שיהיה לכן בהצלחה ממחר ושכל ההקרנות יעברו בקלות. אני ממשיכה להתעדכן. שלכן, תמר