הופעת סרומה לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתאריך 18.01.06 עברתי למפקטומי, לפני יומיים נבדקתי ע"י אולטרא סאונד ובשד המנותח נכתב שיש סרומה בגודל 3 ס"מ. א - מה זה אומר? ב - האם זה אמור לחלוף במשך הזמן? ג - איך מטפלים ( אם בכלל ) ד- בעוד חודש אני אמורה לעבור הקרנות, האם יש מניעה עקב הסרומה? בתודה מראש ויויאן
למיטב ידיעתי הסרומה נוצרת כתוצאה משיטת הניתוח. לי נשארה סרומה שנספגה לאט לאט ממש במשך כמה שנים. זה לא מפריע לכלום, לא לממוגרפיה העתידית ולא להקרנות. זה ההסבר שאני קיבלתי אחרי הניתוח שלי כשהבחינו בסרומה. בהצלחה בהקרנות!
שלום לך סרומה בשד לאחר למפקטומיה הינה תופעה מוכרת וידועה הטיפול בה נקוז בעזרת מחט זה לא צריך להפריע להמשך הטיפול קריא הקרנות זוהי תןפעה שכיחה למדי שמלווה כמעט את כל הניתוחים האלה אז תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
שלום לך סרומה בשד לאחר למפקטומיה הינה תופעה מוכרת וידועה הטיפול בה נקוז בעזרת מחט זה לא צריך להפריע להמשך הטיפול קריא הקרנות זוהי תןפעה שכיחה למדי שמלווה כמעט את כל הניתוחים האלה אז תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן