כריתה מנעתית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני גם אמורה לעבור כריתה מנעתית , אני בת 30 אימא לשניים התגלה אצלי הגן BRACA 2 החלטתי לעשות את הניתוח , נקבע לי תור לניתוח אחרי ש עברתי הכנה מאוד ארוכה להבין מי יעבור עלי , הייתי אצל אונקולוגיה ואונקו פסיכולוגיה , פסיכיאטריה , יכולתי היום להיות אחרי היתוח אבל התנהגותה הבוטה של ד"ר גרין הלן מהדסה שהייתה אמורה לבצע לי את הניתוח הרס לי כל התהליך והיום אני מחכה לתור חדש, הסיפור המלא שלי ארשום בהמשך.
היי, איני יודעת מה היה לך עם דר' גרין, אך אני מוכרחה להגיב ולוא רק כדי ששמה לא יצא לשמצה וכך ישאר. דר' גרין רופאה נהדרת, ומ"הכרות" מאוד קרובה ותהליך של שנה וחצי רק דברים טובים יש לי לומר עליה. חבל שלא הכרת אותה באופן אחר. שיהיה בהצלחה
היי, איני יודעת מה היה לך עם דר' גרין, אך אני מוכרחה להגיב ולוא רק כדי ששמה לא יצא לשמצה וכך ישאר. דר' גרין רופאה נהדרת, ומ"הכרות" מאוד קרובה ותהליך של שנה וחצי רק דברים טובים יש לי לומר עליה. חבל שלא הכרת אותה באופן אחר. שיהיה בהצלחה
אחרי תיאום עם הכירורג המקסים(ד"ר ניסן אבירם" ברוצני להגיד עליו רק הדברים הכי טובים שאפשר הוא מלאך בעיניי , ד"ר ניסן תיאם עם ד"ר גרין שתראה אותי ותבדוק ותדבר על האופציות הקימות , אז שהלכתי לביקור הראשון אצלה הרגשתי לא נוח בהתהנגות שלה יחס לא מתאים לתהליך שאני צריכה לעבור מיהרה והתבלבלה במה היא הולכת לעשות איתי , אמרתי לעצמי כנראה הפחד שלי נתן לי את ההרגשה הזו , שבוע לפני הניתוח ד"ר ניסן ביקש ממני ללכת אליה לסדר את העניניים לפני הניתוח , בקש להרים טלפון וללכת ,אך קבעתי תור מסודר , כשהלכתי לשם והיא ראתה אותי בפרצדור כאילו נפל עליה משהוא כבד אמרה לי נראה לי שאני לא יכולה לראות אותך אך תחכי, חיכתי כ45 דקות היו אצלה נשים יצאה ונכנסה לעוד חדר לעשות פעולה ,ואני אחריה לאן היא נגשת מכוון שהאחיות ביקשו להיות בסיסבה שלא תברח , לצערי היא יוצאת מהחדר ואמורת לי בפרצדור אינני יכולה לקבל אותך מכוון שישי לי ישיבה רופא אחר ( כנראה סתגר)יראה אותך , אמרתי לה שיש לי ניתוח שבוע הבא, ענתה שהיא לא המנתחת ויש לה ניתוח אחר באותו יום אולי היא תהיה נוכחית בסוף הניתוח(ידעה על התור שלי 3 חודשים לפני ורשום בתיק שלי אצלה), דמעות ירדו לי ובעלי אמר כנראה אני מוותר על הניתוח , המשיכה בדרכה אפילו לא הסתכלה עלי , אחיות לקחו אותי לחד שלהם להרגיעו אותי ודיברו איתה שתחזור מכוון שאני מאוד הרוסה ,אך לא הסכימה ונותרתי בלי תור ומחפשת רופא אחר ,ברצוני להגיד שיכלה להגיד מהתחלה שהיא לא רוצה לניתח ואני לא יודעת למה? או אולי היא רוצה פרטי! ואין לי בעיה לשלם) אבל לא מתנהגים כך ,כל הכוח שהיה לי והתהליך שבניתי הרסה לי אותו בשיחת פרצדור
היי, איני יודעת מה היה לך עם דר' גרין, אך אני מוכרחה להגיב ולוא רק כדי ששמה לא יצא לשמצה וכך ישאר. דר' גרין רופאה נהדרת, ומ"הכרות" מאוד קרובה ותהליך של שנה וחצי רק דברים טובים יש לי לומר עליה. חבל שלא הכרת אותה באופן אחר. שיהיה בהצלחה