מצליבים ,תת פעילות ומונעי סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי שלבעלי תת פעילות תריסית לא כדאי לאכול מצליבים. אני חשתי שאכילת כרוב גורמת לי לרצון בלתי נשלט לישון. האם בישול המצליבים מנטרל את הבעיה ובכל זאת עדיין מועיל לסרטן? ולריקי-איך דוד שדה?
שלום לך לדעתי יש לו ידע הידע לא כל כך מאורגן אצלו - ניתן לראות שלא מדובר ברופא שלמד הרבה שנים את גוף האדם אבל אפשר ללמוד ממנו דברים והוא יושב איתך ומסביר בסבלנות מרובה מה שעומד לו לרועץ היא העובדה שהוא אומר שריפא אנשים ופה לדעתי זה לא עומד במבחן המציאות אני היגעתי אליו כשלא ידעתי דבר בכל הנושא של רפואה אלטרנטיבית כך שכל דבר היה מתאים לי תשאירי אי מייל נידמה לי שיש לי חומר אם את רוצה בברכה, ריקי