הרצפטין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נחמד מאוד מצד הכללית לממן בדיקה שתחסוך להם כסף על טיפולים כימותרפיים אבל מה עם תרופה שיכולה להציל אלפי נשים והם לא ממנים - ההרצפטין ,שאגב בקופח מכבי כן מממנים.
את מזה צודקת, את יודעת שהאונקולוגית שלי אמרה לי שגם עם בבדיקה הנ"ל יצא שאני לא צריכה טיפול היא לא לוקחת אחריות וכן עושה טיפול כימו' אז באמת בשביל מה הבדיקה.... בעיקר כדי לחסוך לקופה כסף מטיפול הרי לא יתנו גם לעשות בדיקה שתצא טוב וגם טיפול. במקום להשקיע משאבים באמת איפה שצריך ולעזור להרבה חולים. שיהיה לך הרבה בריאות "זינה הלוחמת"