שלום לכולכן ואני קצת לחוצה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב 2003 עברתי כריתה ואחר כך טיפולים, עד היום הבדיקות היו בסדר היום עשיתי אולטרסאונד וקיבלתי את התוצאה: הודגמה בלוטת לימפה בודדת, בצראה סונגרפי שפיר, בגודל 0.8 ס"מ* 1.7 מומלץ על ביופסיה, אני לא מצליחה להשיג את הרופאה שלי האם מישהו יכול לעזור לי אני מודה מראש
שלום לך אני מעונין לעזור לך אך חסרים לי פרטים לא ברור לי האם עברת כריתה מלאה או חלקית האם הבלוטה שכביכול שפירה נמצאת בשד הבריא או המנותח אשמח לקבל פרטים נוספים בברכה דר זילברמן
הוספת פרטים, עברתי כריתה מלאה, בלוטת הזקיף גם היא הייתה נגועה ולכן הוצאו בלוטות מהאיזור, הבלוטה שהתגלתה היא בצד המנותח. אציין דבר נוסף שאינני יודעת אם קשור בכל אופן לאחר הטיפול הכימוטרפי החמישי קיבלתי אירוע מוחי בצד שמאל שהוא הצד המנותח.